Home » Werkwijze
Via Contact of Aanmelden kunt u contact met ons telefonisch opnemen of ons laten terugbellen. Tijdens het telefoongesprek zal een medewerker van Fimar Bewindvoering beoordelen hoe wij u van dienst kunnen zijn met uw situatie.
Omdat Fimar geen wachttijden heeft kunt u direct of binnen twee werkdagen terecht bij één van onze kantoren voor een gesprek. Tijdens dit gesprek stellen we ons persoonlijk voor, wordt de werkwijze van Fimar uitgelegd en kunnen eventuele vragen worden beantwoord. Doorgaans wordt direct de aanvraag onderbewindstelling ingevuld. Als u iemand uit uw familie meeneemt naar het gesprek, dan is het mogelijk het verzoek onderbewindstelling direct naar de rechtbank te versturen.
Fimar Bewindvoering vindt het belangrijk dat u een vast contactpersoon heeft. We hebben alle klanten ingedeeld in teams, waarbij u één vast contactpersoon aangewezen krijgt.
AanmeldenBegeleiding en nazorg vinden wij erg belangrijk. Fimar kijkt naar de oorzaak van het probleem, zodat u in de toekomst voortaan zelf de regie heeft en niet opnieuw in de problemen komt. Wij werken samen met Budgetbeheer Roosendaal om u optimaal voor te bereiden om eventueel zelf weer uw financiële zaken te regelen.
Algemene nummer:
0165 820992 ;
Klantnummers:
0165 820114 of 010 8200229
De tarieven zijn vastgesteld door het LOVCK
Tarieven
Fimar VOF is volwaardig lid van de NBBI voor professionele bewindvoerders